Loading...
Calendari 2020-07-31T20:39:20+00:00

D’acord amb les recomanacions sanitaries davant la epidèmia del coronavirus, ajornem totes les activitats presencials programades.

Però, com res ens atura, començem les reunions virtuals per seguir connectades, donar-nos suport i continuar amb les nostres activitats. No te les perdis! Tot un èxit de convocatòries!!!

Setembre 2020

7 de setembre: s’obre la inscripció

Take Off!
Impulsa el teu negoci

Take Off. Programa d'impuls a l'emprenedoria femenina

Programa d’impuls de l’emprenedoria femenina

En quina situació et trobes?

  • Penses que el teu projecte necessita més impuls?
  • Tens un negoci que no acaba d’arrencar?
  • Et sents sola lluitant contra tots els obstacles?
  • No trobes la formació que realment necessites?
  • Vols que persones expertes t’ajudin amb el teu negoci?
  • Vols compartir la teva experiència amb altres dones emprenedores com tu?
  • T’agradaria participar en un grup de treball i posar en pràctica el que realment pot ajudar-te?

Ara tens l’oportunitat que el teu projecte faci el TAKE OFF i que la teva empresa agafi ALÇADA

L’Ajuntament de Sant Cugat impulsa de la mà de la XDESC, els grups de treball TAKE OFF, un projecte adreçat a 12 dones emprenedores de Sant Cugat del Vallès que tinguin una empresa o projecte de negoci per desenvolupar o acabar d’impulsar.

  • Impulsa el teu projecte participant en un grup de treball TAKE OFF, on rebràs suport, acompanyament i formació, crearàs sinergies i networking i compartiràs inquietuds, coneixements i la teva experiencia amb dones emprenedores com tu.
  • Crearàs aliances i teixit empresarial, adquiriràs noves habilitats, tècniques i participaràs en un espai on impulsar la teva creativitat i noves d’idees.

Vols que el teu negoci faci el TAKE OFF definitiu? Apunta’t!

SESSIÓ INFORMATIVA

Apunta’t a la sessió informativa que farem el 15 de setembre de 10 a 11h de forma online.

APUNTAR-ME A LA SESSIÓ

Grups de treball: Es crearan 3 grups de treball formats per 4 dones emprenedores que interactuen entre si.

Dinàmica de treball: Semipresencial guiat sempre per una coordinadora i dones expertes en les àrees a treballar. Formació a mida.

Inici del TAKE OFF: 13 d’octubre.

Final del TAKE OFF: 18 de desembre.

Durada: 2 mesos de workshop. Una reunió a la setmana (dijous o divendres al matí, 1 a 2 hores). 12 sessions en 2 mesos.

Participació limitada: Només 12 dones emprenedores podran participar, de forma gratuïta. Workshop de l’Ajuntament de Sant Cugat i impulsat i becat per la XDESC.

Requisits: Ser dona major de 18 anys, tenir un projecte empresarial (ser autònoma o empresa donada d’alta) i viure a Sant Cugat del Vallè. Vols que el teu negoci faci el TAKE OFF definitiu? Apunta’t!

Inscripcions: S’obriran el dia 7 de setembre a la web de l’Ajuntament de Sant Cugat, però si estàs interessada a fer el TAKE OFF i vols que t’avisem puntualment envia un mail a takeoff@takeoff.cat amb el teu nom i cognoms, mail i telèfon de contacte o fes clic al botó AVISA’M.

Sessió informativa: Es realitzarà el pròxim 15 de setembre via zoom de la XDESC. Enviarem mail informatiu el 8 de setembre a les sòcies i simpatitzants.

AVISA’M

Fins el 17 de setembre

Concurs d’Emprenedoria i Economia Social
Ajuntament de Sant Cugat

Concurs d’Emprenedoria i Economia Social de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Concurs d’Emprenedoria i Economia Social de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Arriba una nova edició del Concurs d’Emprenedoria i Economia Social de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès. L’objecte principal del Concurs és identificar i donar suport a propostes d’emprenedoria social sota el format de l’economia social i/o cooperativa.

El període per presentar la proposta està obert des del 27 de juliol al 17 de setembre de 2020. S’hi poden presentar projectes que encara no estiguin constituïts i projectes de recent creació (antiguitat inferior a 2 anys), així com empreses que presentin nous serveis i/o productes de l’economia social.

Entre els projectes presentats s’escollirà un màxim de 8 projectes finalistes, que rebran un servei d’assessorament i/o enfortiment personalitzat de fins a 20 hores amb la finalitat de completar o consolidar el projecte. I finalment entre els finalistes s’escollirà els 4 projectes guanyadors, que rebran un premi econòmic de 5.000 € cadascun.

Podeu consultar el detall de les bases i la convocatòria, i l’accés al tràmit al enllaç del botó.

FER EL TRÀMIT

Juliol 2020

16 de juliol

SOPAR A LA FRESCA!
Despedim la temporada

La Xarxa de dones emprenedores. Fi temporada 2020

Acabem la temporada i estem desitjant celebrar-ho amb vosaltres!!!

Donades les actuals circumstàncies sanitàries, aquest any farem el tradicional SOPAR A LA FRESCA a l’aire lliure.

Hem pensat fer una trobada presencial a un espai ampli i en contacte amb la natura. L’idea és que cadascuna porti la seva carmanyola, pack, cistella… i fer un PIC-NIC a una zona del Parc Central de Sant Cugat on estarem molt tranquil·les. Serà un acomiadament de curs molt especial (si més no, original!), com especial han sigut aquests darrers mesos.

 Tant si ets sòcia com simpatitzant t’esperem!!

Dia: 16 de juliol.

Hora: 19.30 h.

Punt de trobada: A la farmàcia del Parc Central de Sant Cugat. Des d’aquí ens desplaçarem a la zona que hem escollit del parc. Està a 2 minuts caminant.

Farmàcia Parc Central. Carrer de Manel Farrés, 95, 08173 Sant Cugat del Vallès, Barcelona

Us recomanem que porteu:

  • Mascareta, per seguir les normes 😉
  • Got o copa.
  • Alguna cosa per menjar, ja què no podem compartir el pica-pica.
  • Alguna beguda (si no t’agrada el vi i la cervesa. La Xarxa portarà aquestes begudes per totes).
  • Tovalló, manta o pareo, si vols seure a la gespa en plan chill out, o cadira, si no sou tan campestres.
  • Targetes de visita per fer networking.
  • Anti-mosquits, perquè poden haver-hi.

La Xarxa portarà:

  • Vi i cervesa
  • Gel hidroalcohòlic
  • Música

Com cada any us proposarem algun joc i alguna sorpresa.

Tenim moltes ganes de tornar-vos a veure i saber com han anat aquest mesos!!!

Per motius organitzatius necessitem que us inscriviu com sempre.

Us esperem amb il·lusió. Fins molt aviat!!!

INSCRIURE’M

14 de juliol

NOMÉS SÒCIES
Assemblea General Ordinària

Assemblea General de sòcies XDESC

Convocatòria per a l’Assemblea General Ordinària 2020 de la XDESC

Benvolgudes sòcies i amigues,

El dimarts 14 de juliol realitzem l’Assemblea General Ordinària per a totes les sòcies de la XDESC.

Us enviarem la Convocatòria Oficial de l’Assemblea General, la delegació de vot i l’ordre del dia per correu electrònic.

El termini per fer-nos arribar algun punt a afegir a l’ordre del dia és el 30 de juny.

És necessari fer la inscripció per rebre l’enllaç de la convocatòria.

Us hi esperem!

Dia: 14 de juliol.

Hora: 11.30 a 13:00 h.

Lloc: Assemblea virtual via l’aplicació Zoom. És necessari fer la inscripció per rebre l’enllaç de la convocatòria.

Accés a l’Assemblea virtual: El dia abans enviarem l’enllaç d’accés a la sala virtual de ZOOM, via INSCRIBIRME, a totes les sòcies inscrites, juntament amb les instruccions necessàries per a la connexió.

Per afegir punts a l’Ordre del dia: El termini per fer-nos arribar algun punt a afegir a l’ordre del dia és el 30 de juny.

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Un cop estigui instal·lat, només has d’esperar el mateix dia de cada sessió quan t’enviarem un ENLLAÇ D’ACCÉS per correu, des d’0n podràs accedir-hi.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i resulta més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ambient del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió.
INSCRIURE’M

Juny 2020

16 de juny

XERRADA
Augmenta els teus clients amb Google Ads

Joan Carles Naranjo, expert en estratègia i Google Adwords

Vols saber com treure el màxim partit de Google Ads?

Google sap més de tu que tu mateixa… Bé, potser no tant, però sap prou de totes nosaltres com per fer arribar els teus anuncis a les persones interessades en el teu producte o servei. Tots els productes gratuïts de Google estan orientats per aconseguir aquesta informació i oferir-te-la per arribar als teus clients a través de les seves plataformes de publicitat online, Google Ads.

En aquesta xerrada volem mostrar-te com treure el màxim partit de Google Ads, mostrar-te les diferents plataformes, cerca, vídeo, display, Google maps, Shopping… Podràs decidir quina s’adapta millor al teu negoci, a qui mostrar els teus anuncis, quan i on. I sempre amb el màxim control del teu pressupost i amb les eines d’anàlisi que Google t’ofereix.

L’objectiu és deixar-te amb un mapa de com Google pot ajudar-te en el teu negoci.

Per això, des de la XDESC et convidem a que t’apuntis a la xerrada virtual Augmenta els teus clients amb Google Ads que donarà Joan Carles Naranjo*, expert en estratègia i Google Adwords.

És molt fàcil participar. A cada trobada en som més!

T’esperem! Aprofita aquesta ocasió per treballar de manera diferent en un moment de canvis excepcionals que posaran a prova la nostra creativitat. Ens hem d’adaptar a les noves tendències per continuar liderant la nostra activitat i els nostres projectes.

Dia: 16 de juny.

Hora: 12.00 h.

Preu sòcies: gratuït.

Preu no sòcies: 5 €.

Lloc: Sessions virtuals via l’aplicació Zoom. Una eina que t’agradarà molt!

Accés a les sessions virtuals: El dia abans enviarem l’enllaç d’accés a la sala virtual de ZOOM, via INSCRIBIRME, a totes les inscrites, juntament amb les instruccions necessàries per a la connexió.

Inscripció: Oberta fins el dilluns 15 de juny a les 19.00 h.

I SI NO POTS ASSISTIR, APUNTA’T IGUAL I REBRÀS LA GRAVACIÓ SENCERA DE LA TROBADA AL TEU MAIL.

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Un cop estigui instal·lat, només has d’esperar el mateix dia de cada sessió quan t’enviarem un ENLLAÇ D’ACCÉS per correu, des d’0n podràs accedir-hi.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i resulta més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ambient del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió i que sigui una “Trobada” molt especial.

Joan Carles Naranjo Cofundador de Pictograf en 2003, empresa de creació de pàgines webs, vídeo i disseny gràfic.

Certificat en Google Ads des del 2015 en diferents àrees: cerca, vídeo, mòbil i display, actualment Partner de Google.

Col·laborador en agències de màrqueting online Wises i Saviat, per a la creació de campanyes de Google Ads.

He desenvolupat campanyes de Google Ads per a empreses de diferents àrees, com medicina, escola d’idiomes, construcció, laboratoris, advocats, entre altres.

INSCRIURE’M

12 de juny

SESSIÓ INFORMATIVA
Línia d’ajuts extraordinaris de l’Ajuntament de Sant Cugat

Ajuts extraordinaris per a comerços i empreses afectades per la Covid-19 de l’Ajuntamentde Sant Cugat

Des de la XDESC us informem que el divendres dia 12 a les 12 h tindrà lloc una sessió informativa que tractarà la línia d’Ajuts extraordinaris per a comerços i empreses afectades per la Covid-19 que l’Ajuntament ha publicat.

Aquest ajut està dirigit a persones físiques o jurídiques amb seu a Sant Cugat que ocupin menys de 10 treballadors i amb un volum anual de negoci no superior a 2M€ i que s’han vist obligades a suspendre l’activitat econòmica o que hagin patit una reducció dels ingressos superior al 50% des de l’inici de l’estat d’alarma.
La quantia de l’ajut serà d’una única quantitat entre 500 i 900 €.

En aquesta sessió us explicarem els beneficiaris, requisits, quantia de la subvenció i com sol·licitar-la.

Des de l’associació creiem que pot ser del vostre interès assistir aquesta xerrada virtual que farem per zoom amb la tècnica de l’Ajuntament Esther Salvador*.

És molt fàcil participar. A continuació trobaràs més informació per fer-ho.

T’esperem!

Dia: 12 de jun.

Hora: 12.00 h.

Preu sòcies: gratuït.

Preu no sòcies: gratuït.

Lloc: Sessions virtuals via l’aplicació Zoom. Una eina que t’agradarà molt!

Accés a les sessions virtuals: El dia abans enviarem l’enllaç d’accés a la sala virtual de ZOOM, via INSCRIBIRME, a totes les inscrites, juntament amb les instruccions necessàries per a la connexió.

Inscripció: Oberta.

I SI NO POTS ASSISTIR, APUNTA’T IGUAL I REBRÀS LA GRAVACIÓ SENCERA DE LA TROBADA AL TEU MAIL.

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Un cop estigui instal·lat, només has d’esperar el mateix dia de cada sessió quan t’enviarem un ENLLAÇ D’ACCÉS per correu, des d’0n podràs accedir-hi.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i resulta més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ambient del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió i que sigui una “Trobada” molt especial.

Esther Salvador és tècnica de Promoció econòmica, Emprenedoria i Desenvolupament local a l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès.

INSCRIURE’M

9 de juny

CURS
Instagram pel teu negoci

Monica Lorenzo. Consultora en comunicació estratègica

NOVETAT! Curs d’Instagram pel teu negoci

A la XDESC sabem que les xarxes socials són fonamentals pels nostres negocis, i cal conèixer-les bé, per això a la XDESC hem preparat la primera formació a mida per tu!

En aquest curs monogràfic de 3 hores, que donarà Mònica Lorenzo*, aprendràs com pots utilitzar correctament i aprofitar les oportunitats que ofereix Instagram en el teu dia a dia empresarial.

Volem donar-te una formació propera, dinàmica, interactiva i molt participativa, per això hem limitat les places a 15, i seran en ordre estricte d’inscripció.

El curs es farà per mitjà de la plataforma Zoom donades les circumstàncies actuals.

Aprofita aquesta ocasió per formar-te. El teu coneixement et permetrà continuar liderant la teva activitat i el teu projecte.

TEMARI DEL CURS

  1. Entenguem on estem – context.
  2. La meva caixa d’eines – viralitat; algoritme…
  3. Trust Marketing per Instagram – dos pilars: el meu perfil i la interacció amb la meva audiència.
  4. Qui és el meu client, on està- aprendre a definir-lo i trobar-lo.
  5. Perdrem la por al paper en blanc – què publicar.
  6. Calendari de continguts i com treballar mentre sóc de vacances o desconnectada/o – programar contingut.
  7. Com monetitzar una comunitat – cross selling i upselling.
  8. El món dels #.

CURS: Com utilitzar Instagram pel meu negoci

Dia: 9 de juny.

Durada: 3 hores.

Hora: de 10 a 13.00 h.

Preu sòcies: 25 €. Per aconseguir aquest 10% de descompte com a sòcia, aplica el codi JUNTESSOMMESFORTES a l’hora d’inscribir-te.

Preu no sòcies: 35 €.

Places: NOMÉS 15 PLACES DISPONIBLES

Lloc: Aula virtual de la XDESC a Zoom.

Accés a l’aula virtual: El dia abans enviarem l’enllaç d’accés a l’aula virtual de ZOOM, via INSCRIBIRME, a totes les inscrites, juntament amb les instruccions necessàries per a la connexió.

Inscripció: Oberta fins el 7 de juny a les 19.00 h.

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Un cop estigui instal·lat, només has d’esperar el mateix dia quan t’enviarem un ENLLAÇ D’ACCÉS per correu, des d’0n podràs accedir-hi.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris al curs, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i resulta més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis al curs des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ambient del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament del curs.

Think&Else, agència especialitzada en estratègia de la comunicació, i activació de projectes on line i off line, ofereix aquest curs de la mà de Mònica Lorenzo.

Mònica Lorenzo, llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Ramon Llull, Fundació Blanquerna, i diplomada en Art i Disseny a La Massana (UB), compta amb més de 8 anys d’experiència com a consultora en comunicació estratègica i Marketing Digital.

S’ha especialitzat en tècniques de Social Selling, Growth Hacking i generació de continguts.

És docent en universitats: La Industrial, LCI, CETT, i formadora pel projecte Marketing Digital para el sector industrial de Barcelona Activa.

INSCRIURE’M

2 de juny

XERRADA
10 tips de copywriting per escriure persuasivament

10 tips de copywriting per escriure persuasivament (també en temps de pandèmia)

La pandèmia està actuant com una lupa i ens interroga. Tant a nivell global com a més petita escala. Per això, ho estem revisant tot. Des dels calaixos fins a la nostra manera de comunicar-nos amb els nostres clients.

És possible que ara mateix la teva marca necessiti connectar amb els teus públics amb uns missatges molt diferents. O que simplement, estiguis aprofitant aquest temps per millorar la manera com t’hi dirigeixes a través de la teva web i xarxes.

  • No saps per on començar per fer-te entendre i aconseguir els teus objectius?
  • Com comunicar de manera persuasiva? I ara, en temps de pandèmia? Et cal adaptar la teva proposta comercial? I com ho dius?
  • El que necessites és que els teus textos connectin realment i ofereixin el que els teus seguidors estan buscant.

Per això des de la XDESC et convidem a que t’apuntis a la xerrada virtual 10 tips de copywriting per escriure persuasivament que donarà Tona Codina*, sòcia i experta en redacció publicitària i comunicació persuasiva.

És molt fàcil participar. A cada trobada en som més!

T’esperem! Aprofita aquesta ocasió per treballar de manera diferent en un moment de canvis excepcionals que posaran a prova la nostra creativitat. Ens hem d’adaptar a les noves tendències per continuar liderant la nostra activitat i els nostres projectes.

Dia: 2 de jun.

Hora: 12.00 h.

Preu sòcies: gratuït.

Preu no sòcies: 5 €.

Lloc: Sessions virtuals via l’aplicació Zoom. Una eina que t’agradarà molt!

Accés a les sessions virtuals: El dia abans enviarem l’enllaç d’accés a la sala virtual de ZOOM, via INSCRIBIRME, a totes les inscrites, juntament amb les instruccions necessàries per a la connexió.

Inscripció: Oberta fins el dilluns 1 de juny a les 19.00 h.

I SI NO POTS ASSISTIR, APUNTA’T IGUAL I REBRÀS LA GRAVACIÓ SENCERA DE LA TROBADA AL TEU MAIL.

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Un cop estigui instal·lat, només has d’esperar el mateix dia de cada sessió quan t’enviarem un ENLLAÇ D’ACCÉS per correu, des d’0n podràs accedir-hi.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i resulta més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ambient del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió i que sigui una “Trobada” molt especial.

Tona Codina, llicenciada en Publicitat i Màster en guió audiovisual. Especialista en comunicació publicitària i màrqueting directe, ve de fer de copy a les multinacionals com Ogilvy i Grey.

Des de fa 10 anys compagina la seva faceta com a consultora i directora creativa freelance. També és professora a la UOC i a institucions com la Diputació de Barcelona i CECOT. Porta la professió a les venes, fins al punt que pot obsessionar-se en un titular.

INSCRIURE’M

Maig 2020

26 de maig

XERRADA
Instagram, una eina útil per a emprenedores

Monica Lorenzo. Consultora en comunicació estratègica

T’has plantejat mai utilitzar Instagram com a eina per incrementar les teves vendes?

Volem descobrir-vos un nou punt de vista d’Instagram, perquè no només és una xarxa divertida on posar stories amb imatges i vídeos participatius, és una potent eina de màrqueting per a les empreses grans, mitjanes, petites i per a emprenedors/res.

Per això des de la XDESC et convidem a que t’apuntis a la xerrada virtual Instagram una eina útil per a emprenedores que donarà Mònica Lorenzo*, especialista en tècniques de Social Selling, Growth Hacking i generació de continguts.

És molt fàcil participar. A cada trobada en som més!

T’esperem! Aprofita aquesta ocasió per treballar de manera diferent en un moment de canvis excepcionals que posaran a prova la nostra creativitat. Ens hem d’adaptar a les noves tendències per continuar liderant la nostra activitat i els nostres projectes.

Dia: 26 de maig.

Hora: 12.00 h.

Preu sòcies: gratuït.

Preu no sòcies: 5 €.

Lloc: Sessions virtuals via l’aplicació Zoom. Una eina que t’agradarà molt!

Accés a les sessions virtuals: El dia abans enviarem l’enllaç d’accés a la sala virtual de ZOOM, via INSCRIBIRME, a totes les inscrites, juntament amb les instruccions necessàries per a la connexió.

Inscripció: Oberta fins el dilluns 25 de maig a les 19.00 h.

I SI NO POTS ASSISTIR, APUNTA’T IGUAL I REBRÀS LA GRAVACIÓ SENCERA DE LA TROBADA AL TEU MAIL.

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Un cop estigui instal·lat, només has d’esperar el mateix dia de cada sessió quan t’enviarem un ENLLAÇ D’ACCÉS per correu, des d’0n podràs accedir-hi.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i resulta més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ambient del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió i que sigui una “Trobada” molt especial.

Think&Else, agència especialitzada en estratègia de la comunicació i activació de projectes on line y off line, ofereix aquesta xerrada de la mà de Mònica Lorenzo.

Mònica Lorenzo, llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Ramon Llull, Fundació Blanquerna i diplomada en Art i Disseny a La Massana (UB), compta amb més de 8 anys d’experiència com a consultora en Comunicació estratègica i Màrqueting digital.

S’ha especialitzat en tècniques de Social Selling, Growth Hacking i generació de continguts. És docent en universitats: La Industrial, LCI, CETT, i formadora pel projecte Marketing Digital para el sector industrial de Barcelona Activa.

INSCRIURE’M

19 de maig

XERRADA
Ara sí, més saludables que mai!

Lourdes Torres. Cuineta i triatlera

Ara sí, més saludables que mai!

Hola!

En aquests moments de confinament hem après que estar fortes i sanes és una necessitat en majúscules. Canviar els hàbits no és tasca fàcil però sí sabem exactament el què i el com, ho serà.

Apostar per la nutrició com la millor manera de cuidar-nos, d’aconseguir l’energia que necessitem per afrontar el dia a dia és fonamental. Saber com gestionar un entorn que moltes vegades no afavoreix l’opció saludable és important per aconseguir esquivar aquests moments complicats.

Per això des de la XDESC et convidem que t’apuntis a la xerrada virtual que donarà la sòcia Lourdes Torres* experta en nutrició i fundadora de Stroong.

És molt fàcil participar. A cada trobada en som més!

T’esperem! Aprofita aquesta ocasió per treballar de manera diferent en un moment de canvis excepcionals que posaran a prova la nostra creativitat. Ens hem d’adaptar a les noves tendències per continuar liderant la nostra activitat i els nostres projectes.

Dia: 19 de maig.

Hora: 12.00 h.

Preu sòcies: gratuït.

Preu no sòcies: 5 €.

Lloc: Sessions virtuals via l’aplicació Zoom. Una eina que t’agradarà molt!

Accés a les sessions virtuals: El dia abans enviarem l’enllaç d’accés a la sala virtual de ZOOM, via INSCRIBIRME, a totes les inscrites, juntament amb les instruccions necessàries per a la connexió.

Inscripció: Oberta fins el dilluns 18 de maig a les 19.00 h.

I SI NO POTS ASSISTIR, APUNTA’T IGUAL I REBRÀS LA GRAVACIÓ SENCERA DE LA TROBADA AL TEU MAIL.

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Un cop estigui instal·lat, només has d’esperar el mateix dia de cada sessió quan t’enviarem un ENLLAÇ D’ACCÉS per correu, des d’0n podràs accedir-hi.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i resulta més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ambient del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió i que sigui una “Trobada” molt especial.

Cuinera d’ofici i triatleta amateur. Combinació que va fer néixer Stroong.

Als noranta inicia els seus estudis com a cuinera. Assessora de restaurants a l’empresa OIR durant els anys 95 a l’any 2000. Va crear la seva empresa de Catering l’any 2000 fins al 2006. Directora de restauració a l’Hostal Empúries durant els següents dos anys. Va seguir a l’Agència de La Cornue com a directora fins a fundar la seva actual empresa Stroong.

INSCRIURE’M

12 de maig

XERRADA
Com millorar la comunicació de la teva empresa

Comunicació digital per emprendre. XDESC
Anna Herrando. Launch Management

Saps que necessites millorar la comunicació i no saps per on començar?

En aquests temps difícils totes les empreses i professionals independents hem hagut de córrer per adaptar el negoci i la comunicació a les demandes i la situació crítica del moment.

Aquesta situació excepcional ha posat en evidència, encara més, la necessitat d’enfortir i reforçar la presència digital de tota marca. És a dir, cal treballar la comunicació digital i potenciar la presència de marca en els diferents canals disponibles.

  • No tens un pla de comunicació preparat i normalment vas improvisant accions i contingut.
  • Saps que has d’estar a xarxes però no saps com fer-ho ni quina potenciar?
  • El que necessites és arribar a més gent i augmentar seguidors i vendes.

Quins són els elements essencials de la comunicació digital? Quins són els que estàs implementant? Quins podries potenciar? En aquesta sessió d’una hora dibuixarem el mapa de la comunicació digital que podràs aplicar avui mateix pel teu negoci, potenciant aquells aspectes que més necessitis segons els teus recursos.

Anna Hernando*, sòcia i experta en comunicació digital ens ho explicarà en la sessió online de la XDESC.

És molt fàcil participar. A cada trobada en som més!

T’esperem! Aprofita aquesta ocasió per treballar de manera diferent en un moment de canvis excepcionals que posaran a prova la nostra creativitat. Ens hem d’adaptar a les noves tendències per continuar liderant la nostra activitat i els nostres projectes.

Dia: 12 de maig.

Hora: 12.00 h.

Preu sòcies: gratuït.

Preu no sòcies: 5 €.

Lloc: Sessions virtuals via l’aplicació Zoom. Una eina que t’agradarà molt!

Accés a les sessions virtuals: El dia abans enviarem l’enllaç d’accés a la sala virtual de ZOOM, via INSCRIBIRME, a totes les inscrites, juntament amb les instruccions necessàries per a la connexió.

Inscripció: Oberta fins el dilluns 11 de maig a les 19.00 h.

I SI NO POTS ASSISTIR, APUNTA’T IGUAL I REBRÀS LA GRAVACIÓ SENCERA DE LA TROBADA AL TEU MAIL.

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Un cop estigui instal·lat, només has d’esperar el mateix dia de cada sessió quan t’enviarem un ENLLAÇ D’ACCÉS per correu, des d’0n podràs accedir-hi.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i resulta més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ambient del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió i que sigui una “Trobada” molt especial.

Anna Hernando, Llicenciada en Humanitats, Postgrau en Direcció de Comunicació. Especialitzada en Launch Management.

Humanista de formació, escriptora de vocació i hedonista de naixement. He treballat en sectors i organitzacions diverses, des del món de les ONG fins a l’univers de les business school i l’emprenedoria. En els últims anys impulso el meu propi estudi de comunicació (recentment batejat!), l’agència La Hipercalórica, des d’on acompanyem marques i professionals independents que busquen connectar amb els seus clients i seguidors a través, principalment, de la comunicació digital.

INSCRIURE’M

5 de maig

XERRADA
Com gravar vídeos que t’ajudin a enamorar als teus clients

Formació. Gravar vídeos. Xarxa de Dones emprenedores
Lucía Horvilleur. Estatègies de Màrqueting

Et sents còmoda davant la càmera?

Les emprenedores ens sentim obligades a posar en marxa “tot el que faci falta” per tirar els nostres negocis endavant, per donar-los a conèixer, per vendre més…

Però no sempre ens sentim còmodes fent “tot el que cal”.

Una de les incomoditats que més es repeteixen entre les emprenedores amb les quals treballo és que se senten pressionades a crear contingut de vídeo o directes perquè tenen més abast, arriben a més gent, és el que fa tothom, tots et diuen que ho has de fer… Però la veritat és que:

  • o et fa vergonya posar-te davant de la càmera,
  • o quan ho fas no sents que representa la imatge que vols transmetre,
  • o t’excuses en què: com no tens un equip professional… doncs prefereixes no fer-ho…

Sigui com sigui, el vídeo s’ha convertit en una de les formes de comunicar més eficaços en els últims temps, i vull compartir amb tu alguns trucs súper senzills perquè puguis gravar vídeos amb els quals et sentis còmoda i des d’una imatge professional i desitjable de la teva empresa.

Lucía Horvilleur*, experta en Estratègia i Màrqueting ens ho explicarà en la sessió online de la XDESC.

És molt fàcil participar. A cada trobada en som més!

T’esperem! Aprofita aquesta ocasió per treballar de manera diferent en un moment de canvis excepcionals que posaran a prova la nostra creativitat. Ens hem d’adaptar a les noves tendències per continuar liderant la nostra activitat i els nostres projectes.

Dia: 5 de maig.

Hora: 12.00 h.

Preu sòcies: gratuït.

Preu no sòcies: 5 €.

Lloc: Sessions virtuals via l’aplicació Zoom. Una eina que t’agradarà molt!

Accés a les sessions virtuals: El dia abans enviarem l’enllaç d’accés a la sala virtual de ZOOM, via INSCRIBIRME, a totes les inscrites, juntament amb les instruccions necessàries per a la connexió.

Inscripció: Oberta fins el dilluns 4 de maig a les 19.00 h.

I SI NO POTS ASSISTIR, APUNTA’T IGUAL I REBRÀS LA GRAVACIÓ SENCERA DE LA TROBADA AL TEU MAIL.

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Un cop estigui instal·lat, només has d’esperar el mateix dia de cada sessió quan t’enviarem un ENLLAÇ D’ACCÉS per correu, des d’0n podràs accedir-hi.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i resulta més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ambient del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió i que sigui una “Trobada” molt especial.

Lucía Horvilleur és experta en Estratègia i Màrqueting. Des de fa més de set anys treballa de la mà d’emprenedors i Soloemprendedores i els ajuda a treure el màxim partit als seus recursos reals (personals i d’empresa) perquè tracin el pla i aconsegueixin tenir la vida i l’empresa que somien.

INSCRIURE’M

Abril 2020

28 d’abril

XERRADA
Màrqueting Digital per a emprenedores

Formació de Màrqueting digital per emprendre. XDESC
Blanca Marqués. Consultora en Màrqueting digital i dissenyadora web

Saps com el Màrqueting Digital pot ajudar-te a fer créixer el teu negoci?

  • Ets emprenedora, tens un bon producte o servei però no saps quines estratègies fer per donar-lo a conèixer?
  • Has posat en marxa el teu negoci però no arribes als teus clients?
  • Dediques moltes hores a promoure el teu negoci o la teva activitat i no veus resultats?

Potser és el moment de reflexionar sobre les accions que estem fent, valorar-les, rectificar-les i tornar a agafar les regnes del nostre negoci.

Estem vivint uns moments de canvi en els hàbits del consumidor que es mou en un món hiperconnectat. Identificar les noves necessitats del nostre client ideal i oferir-hi solucions personalitzades és ara la nostra tasca.

La nostra sòcia Consultora en Màrqueting Digital Blanca Marqués* ens ho explicarà en la sessió online de la XDESC.

És molt fàcil participar. A cada trobada en som més!

T’esperem! Aprofita aquesta ocasió per treballar de manera diferent en un moment de canvis excepcionals que posaran a prova la nostra creativitat. Ens hem d’adaptar a les noves tendències per continuar liderant la nostra activitat i els nostres projectes.

Dia: 28 d’abril.

Hora: 12.00 h.

Preu sòcies: gratuït.

Preu no sòcies: 5 €.

Lloc: Sessions virtuals via l’aplicació Zoom. Una eina que t’agradarà molt!

Accés a les sessions virtuals: El dia abans enviarem l’enllaç d’accés a la sala virtual de ZOOM, via INSCRIBIRME, a totes les inscrites, juntament amb les instruccions necessàries per a la connexió.

Inscripció: Oberta fins el 27 de d’abril a les 19.00 h.

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Un cop estigui instal·lat, només has de esperar el mateix dia de cada sessió quan t’enviarem un enllaç per correu des d’0n podràs accedir-hi.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i sigui més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ ‘ambient’ del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió i que sigui una “Trobada” molt especial.

Llicenciada en Història de l’Art (UB), Màster en Disseny Multimèdia (UAB), amb més de 25 anys d’experiència en el món de la comunicació, la publicitat, el disseny i l’edició, els últims 8 anys ha traslladat la seva activitat a l’entorn digital com a Dissenyadora web i Consultora en Màrqueting Digital.

CREATYWEB.COM

INSCRIURE’M

21 d’abril

XERRADA
Tips per a l’organització i la planificació

Organització d'empresa. XDESC
Enginyera d'Organització

Saps què és l’organització i com t’ajuda?

  • Saps la diferència entre organització i planificació?
  • Et consideres organitzada però no tens sensació d’aprofitar el temps?
  • O directament, penses que no t’organitzes bé?

Generalment ens planifiquem sense mètode i, normalment, tenim la sensació que el temps passa molt ràpid sense haver aconseguit els objectius.

Aprendre organització i planificació és essencial en l’àmbit laboral i personal. Només disposar d’uns quants tips bàsics ens ajudarà a treballar d’una altra manera i a obtenir millors resultats.

La nostra sòcia i experta en Organització Rosa Feijóo* ens ho explicarà en la sessió online de la XDESC.

És molt fàcil participar. A cada trobada en som més!

T’esperem! Aprofita aquesta ocasió per treballar de manera diferent en un moment de canvis excepcionals que posaran a prova la nostra creativitat. Ens hem d’adaptar a les noves tendències per continuar liderant la nostra activitat i els nostres projectes.

Dia: 21 d’abril.

Hora: 12.00 h.

Preu sòcies: gratuït.

Preu no sòcies: 5 €.

Lloc: Sessions virtuals via l’aplicació Zoom. Una eina que t’agradarà molt!

Accés a les sessions virtuals: El dia abans enviarem l’enllaç d’accés a la sala virtual de ZOOM, via INSCRIBIRME, a totes les inscrites, juntament amb les instruccions necessàries per a la connexió.

Inscripció: Oberta fins el 20 de d’abril a les 19.00 h.

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Un cop estigui instal·lat, només has de esperar el mateix dia de cada sessió quan t’enviarem un enllaç per correu des d’0n podràs accedir-hi.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i sigui més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ ‘ambient’ del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió i que sigui una “Trobada” molt especial.

Enginyer d’Organització (UPC), Màster en Project management (Escola negocis de Barcelona), Màster en Direcció Operacions (UPC), amb més de 25 anys d’experiència com a enginyer d’organització en diferents empreses.

INSCRIURE’M

14 d’abril

XERRADA
Negocis post Covid 19

Formació sobre negocis. XDESC
Marisa Iturbide. Sòcia de la XDESC

El Covid19 està sacsejant les nostres vides i els nostres negocis, com podem preparar-nos per “el dia després”?

Sabem que res tornarà a ser el mateix després de la quarantena. La transformació interior i exterior, individual i col·lectiva, és ja una realitat. Som protagonistes de canvis profunds en els nostres estils de vida i hàbits de consum, i és predictible que la incertesa, por i recerca de seguretat en aquest període d’aïllament a casa, marquin un abans i un després en els negocis i en les preferències i comportaments dels consumidors.

  • Què estem aprenent de Covid19?
  • Com serà el consumidor post Covid19?
  • Què necessiten fer els petits negocis per sobreviure i créixer en temps de crisi?
  • Quines oportunitats de negocis poden sorgir en el futur?

La nostra sòcia i experta en marca Marisa Iturbide* ens ho explicarà en la sessió online de la XDESC.

És molt fàcil participar. A cada trobada en som més!

T’esperem! Aprofita aquesta ocasió per treballar de manera diferent en un moment de canvis excepcionals que posaran a prova la nostra creativitat. Ens hem d’adaptar a les noves tendències per continuar liderant la nostra activitat i els nostres projectes.

En aquesta trobada compartirem històries i experiències d’una crisi, reflexionarem sobre les seves conseqüències en nosaltres, i els nostres socis, equips, projectes i negocis, i enfocarem les oportunitats personals i empresarials que ens ofereix el futur amb la sòcia i experta en marca Marisa Iturbide.

Envia les teves preguntes a miturbide@gmail.com per plantejar-les i respondre-les en la sessió.

Dia: 14 d’abril.

Hora: 12.00 h.

Preu sòcies: gratuït.

Preu no sòcies: 5 €.

Lloc: Sessions virtuals via l’aplicació Zoom. Una eina que t’agradarà molt!

Accés a les sessions virtuals: El dia abans enviarem l’enllaç d’accés a la sala virtual de ZOOM, via INSCRIBIRME, a totes les inscrites, juntament amb les instruccions necessàries per a la connexió.

Inscripció: Oberta fins el 13 de d’abril a les 0.00 h.

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Un cop estigui instal·lat, només has de esperar el mateix dia de cada sessió quan t’enviarem un enllaç per correu des d’0n podràs accedir-hi.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i sigui més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ ‘ambient’ del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió i que sigui una “Trobada” molt especial.

Marisa Iturbide és consultora estratègica especialista en crear marca i dissenyar el full de ruta dels seus punts d’entrada al mercat. Experta en desenvolupament de negocis.

Co-fundadora de El Líder Imperfecto.

Envia les teves preguntes a miturbide@gmail.com per plantejar-les i respondre-les en la sessió.

INSCRIURE’M

Del 1 al 30 d’abril

CONCURS
Disseny del carnet de sòcia de la XDESC

Concurs disseny carnet XDESC

Convocatòria per a les sòcies. Concurs de disseny del carnet de sòcia de la XDESC!

Des de la direcció de la XDESC volem compartir amb vosaltres la creació del nostre carnet digital com a sòcies de la Xarxa, que ja fa temps que ens fa il·lusió tenir.

Sabem que algunes sòcies us dediqueu professionalment al disseny gràfic i d’altres, que sou molt creatives, per això us encoratgem a que les sòcies que tingueu una idea bonica, original i gràfica de com ha de ser el nostre carnet, us animeu a participar en aquest concurs!!!

T’hi apuntes? Esperem amb moltes ganes les vostres propostes!

QUÈ HA D’INCLOURE EL DISSENY:

  • La mida ha de ser amb una proporció de 60 mm x 40 mm.
  • Logo de la XDESC (en aquest link el pots descarregar en varies versions).
  • Sigles i nom sencer de l’associació: XDESC, Xarxa de Dones Emprenedores de Sant Cugat.
  • Nom i cognoms de la sòcia.
  • Referència al número de sòcia.
  • Validesa del carnet (anual).

ON ENVIAR EL DISSENY

Envia la teva proposta en format pdf o jpg a info@xarxaemprenedoressc.cat amb assumpte del mail: Concurs Carnet Sòcia, amb el teu nom, mail i telèfon de contacte abans del 1 de maig del 2020.

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE PROPOSTES

Fins el dia 15 de maig.

COM S’ESCOLLIRÀ EL DISSENY GUANYADOR

Farem una votació entre totes les sòcies per escollir el disseny guanyador.

QUÈ N’OBTINDRÀ LA SÒCIA GUANYADORA

Un any de quota gratis com a sòcia de la XDESC.

A la sòcia que guanyi li farem difusió del seu projecte empresarial a les xarxes i la web, així com a varies publicacions i mailing a les nostres sòcies i simpatitzants, per tal de donar-li màxima visibilitat.

ENVIAR DISSENY

Primera setmana d’abril

Grups de Mentoring

Sessions de Mentoring-Xarxa dones emprenedores SC

GRUPS DE MENTORING – Sessions virtuals via Zoom!!!

Com ja sabeu, a la XDESC res no ens atura 🙂 Continuem amb les nostres activitats i propostes de manera virtual per donar-vos suport en aquest moments on és tan necessari ser creatiu i disposar de bons recursos per no aturar-nos.

A la XDESC sabem com és d’important tenir un grup d’acompanyament quan decideixes emprendre, quan inicies un projecte o el vols mantenir “saludable”. És per això que a la Xarxa de Dones Emprenedores iniciem dinàmiques de Mentoring de la mà de la nostra sòcia i experta Louise Schubert*.

T’esperem! Aprofita aquesta ocasió per treballar de manera diferent en un moment de canvis excepcionals que posaran a prova la nostra creativitat. Ens hem d’adaptar a les noves tendències per continuar liderant la nostra activitat i els nostres projectes.

Us recordem la informació.

Vols pertànyer a grup de confiança per compartir i aprendre juntes?

Vols sentir-te acompanyada enfront dels teus reptes, descobrir punts en comú amb altres i tenir un lloc on celebrar els èxits ?

Vols tenir l’espai per demanar ajuda o suport moral en moments de dubte en un ambient segur?

Vols aprendre de les experiències de les teves companyes, aprendre a demanar ajuda i tenir l’oportunitat de rebre feedback honest ?

Vols trobar nous models de pensament i aprendre a escoltar en profunditat?

Vols observar el teu creixement i el de les altres com a resultat de la bona feina realitzada conjuntament?

Ara la XDESC te’n dona l’oportunitat! Participa en un grup de Mentoring que es realitzarà un cop al mes i durant sis mesos a la seu de la XDESC.

De quatre fins a vuit professionals, amb experiència, formen un grup de Peer Mentoring i sempre són acompanyades per un coach / Mentor professional. Es reuneixen per portar els seus casos i dubtes professionals i s’aprèn de cada contribució. S’aprèn a donar feedback i a rebre-ho, a escoltar idees completament diferents i a tenir una altra visió sobre els problemes.

També se celebren els èxits juntes. Sempre es treballa amb un compromís d’estricta confidencialitat.

El grup utilitza una àmplia gamma de processos estructurats, que exploten els recursos dins de el grup per fomentar l’habilitat d’aprendre a partir de l’experiència.

Els processos són altament efectius i fàcils d’utilitzar. El resultat que s’obté és un entorn educatiu extremadament ric i un increment d’efectivitat professional.

Inici: Començarà la primera setmana d’abril.

Núm. de sessions: 6, que es realitzaran un cop cada 15 dies de forma virtual.

HORARIS: A escollir en el formulari quan facis la inscripció.

Horari de matí: Divendres de 9.30 a 12.30 h. (3 hores cada sessió).

Horari de tarda: Dijous de 16.00 a 19.00 h (3 hores cada sessió).

PREUS: (Aprofita ara. El preu és especial per a aquesta ocasió!!! El real seria de 150 € per a les sòcies i de 225 € per les no sòcies).

Preu sòcies: 60 € (18 hores de mentoring en total).

Preu no sòcies: 90 € (18 hores de mentoring en total).

Lloc: Sessions virtuals via l’aplicació Zoom. Una eina que t’agradarà molt!

Accés a les sessions virtuals: S’enviarà l’enllaç d’accés per correu a totes les inscrites, juntament amb les instruccions necessàries per a la connexió.

Inscripció: Oberta fins el 31 de març.

 

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Un cop estigui instal·lat, només has de esperar el mateix dia de cada sessió quan t’enviarem un enllaç per correu des d’0n podràs accedir-hi.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i sigui més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ ‘ambient’ del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió i que sigui una “Trobada” molt especial.

MSc, EIA, ACOS, CIPD, coach executiva, mentora, supervisora de coaches i consultora organitzacional. Té àmplia experiència treballant amb empreses, instituts científics, escoles de negoci i consultories, donant suport al desenvolupament d’habilitats de lideratge, a l’exercici dels equips i el canvi organitzacional. De nacionalitat britànica, a més de l’anglès, domina el castellà, el francès i l’alemany. Acreditada amb el EMCC (European Mentoring and Coaching Council) com a “Sènior Practitioner” i assessora de candidats d’acreditació dins de la mateixa associació.

INSCRIURE’M

Dimarts 7 d’abril

XERRADA
Mindfulness

Neus Llorens. Mindfulness

Coneixes els beneficis del Mindfulness?

Saps que pots eliminar l’estrès, l’insomni, les migranyes i altres afeccions només amb 5 minuts al dia? La NEUS LLORENS*, Psico-terapeuta, us ho explicarà amb detall.

Descobreix com et pot ajudar a tu i a tota la teva família a viure amb més calma, tranquil·litat i harmonia!

L’atenció plena o Mindfulness és una tècnica que ens ajuda a relaxar el cos i la ment, per afavorir-nos a gaudir de millor salut física i mental.

És molt útil en el nostre dia a dia, i més ara en la situació de confinament en què ens trobem.

Aprèn els tips bàsics del Mindfulness i comparteix-los amb la família, grans i petits, tots hi sortireu guanyant!

Psico-Terapeuta. Tècnica graduada en Mindfulness per la Universitat de La Salle. Especialista en Biodescodificació. Màster en PNL. Constel·lacions familiars, Psych-K. Trastorns en l’alimentació, Programa de Manteniment del pes adequat.

Dia: Dimarts 7 d’abril

Hora: 12 h.

Durada aproximada: 30 min.

Preu sòcies: Gratuït.

Preu no sòcies: 5 €.

Lloc: Sessions virtuals via l’aplicació Zoom. Una eina que t’agradarà molt!

Accés a les sessions virtuals: El mateix dia de la sessió s’enviarà l’enllaç d’accés per correu a totes les inscrites, juntament amb les instruccions necessàries per a la connexió.

Data límit d’inscripció: Dilluns 6 d’abril a les 0.00 h.

 

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Un cop estigui instal·lat, només has de esperar el mateix dia de cada sessió quan t’enviarem un enllaç per correu des d’0n podràs accedir-hi.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i sigui més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ ‘ambient’ del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió i que sigui una “Trobada” molt especial.
INSCRIURE’M

ACTIVITATS AJORNADES

Ajornat

WIP EXPERIENCES CONGRESS 2020

Ajornat per protocols de prevenció

Donades les circumstàncies que desaconsellen els esdeveniments multitudinaris per evitar l’expansió del coronavirus, aquest any no podrem celebrar el WIP Experiences Congress i queda, doncs, ajornat pel maig del 2021. Ho lamentem molt però ho fem pensant que és el més correcte per no posar en risc la salut de ningú.

Tot i així, la XDESC continua donant suport, a totes les sòcies que ho vulguin, oferint càpsules de formació online per emprenedores i per totes aquelles que ja heu començat la vostra activitat o el vostre negoci i voleu saber què podeu fer per adequar-lo en temps de crisi.

Ens hem d’adaptar als canvis per mantenir els nostres projectes actius, i desde la XDESC et donem moltes eines per fer-ho.

Apunta-t’hi i veuràs com li treus molt profit! Cada vegada en som més!

Aturat el curs

Curs sobre Gestió d’impostos & Màrqueting digital

ESSENTIA ens informa que les alumnes que van començar aquest curs podran recuperar les sessions que falten un cop finalitzi el periode de confinament.

Saps que tens grans oportunitats d’aprenentatge en gestió d’Impostos i Màrqueting Digital?

La XDESC col·labora amb ESSENTIA per oferir-te aquella formació que més necessites.
Ara és el moment d’aprofundir coneixements per a l’autogestió d’impostos i d’imatge de marca.

Aprofita la formació per fer créixer el teu negoci!

COM GESTIONAR ELS IMPOSTOS

Treballarem:
1. Obligacions fiscals per a començar l’activitat.
2. Factures. Llibre de factures emeses i rebudes.
3. Obligacions fiscals.
4. IRPF. Declaració anual.

INICIACIÓ AL MÀRQUETING DIGITAL

Treballarem:
1. Google Analytics.
2. Com elaborar un pla de màrqueting digital.
3. Estratègies web.
4. Promoció i publicitat a Internet.

Per dur a terme la formació s’utilitzarà una metodologia dinàmica i participativa, que fomenti la interacció entre l’alumnat i el professorat.

Dates: Curs aturat. Es reprendran les sessions pendents un cop passi el periode de confinament.

Duració: 13 hores de formació.

Horari: Pendent.

Lloc: Essentia, Av. Rius i Taulet, 13, Sant Cugat del Vallès.

Total places: Nomes hi ha 15 places!!! Les sòcies de la XDESC tenen PRIORITAT.

Preu: Gratuït!

Inscripcions pendents de nova agenda.

INSCRIURE’M

Ajornat

L’Americana de pàdel

Matí solidari jugant a pàdel –  Ajornat per protocols de prevenció.

Un any mes, la XDESC organitza un matí solidari amb motiu del Dia Internacional de la Dona. Un matí per jugar a pàdel, fer networking i conèixer una miqueta més a les nostres companyes d’aventura.

Aquest any la recaptació de l’esdeveniment serà pel projecte #invulnerables de la Fundació Convent de Santa Clara de Manresa. I vindrà a recollir-ho la seva Directora, Sor Lucía Caram.

I si no vols jugar a pàdel, aprofita per passar una bona estona intercanviant experiències amb altres dones emprenedores i fer networking a la fantàstica terrassa.

Torneix de pàdel solidari.

Pots apuntat-te sola o amb una amiga, familiar…

Dintre de la Fundació hi ha una projecte que ens ha agradat des de l’inici, es diu “EMAA YE BE TUM” que significa “Les Dones que poden” amb una de les llengües autòctones de Ghana; és el nom del Cosidor de la Fundació del Convent de Santa Clara.
L’equip del Taller, té com a objectiu, dins un sistema d’aprenentatge, fer un espai comú on poder entendre’ns entre totes les dones de diferents cultures, compartir el dia a dia, des del respecte, les vivències i els sentiments semblants, més enllà de la seva procedència.

Data: ajornat

Horari: : de 11 h a 13 h del matí.

Lloc: Pàdel Mirasol. Passeig Sevilla, 53. Mirasol, Sant Cugat.

Preu mínim de l’activitat: 15 €. Si ho voleu, podeu fer una aportació de major quantitat.

INSCRIURE’M

ACTIVITATS ANTERIORS

Març 2020

31 de març

Ajudes a les autònomes

Patricia Sala- Xarxa de Dones Emprenedores. Sant Cugat

Com autònoma, saps a quines ajudes et pots acollir?

A la XESC sabem com és de complicada la situació actual, per això estem treballant per donar-te eines i informació que et puguin ajudar.

Ets autònoma? Tens una petita empresa? Doncs segur que aquestes preguntes et passen pel cap:

  • A quines ajudes em puc acollir pel fet de ser autònoma?
  • Quins són els requeriments?
  • Els compleixo?
  • A on em puc dirigir per fer els tràmits?
  • Hi ha altres ajudes per mi?

Totes aquestes preguntes i moltes més les respondrà la PATRICIA SALA, sòcia, advocada i fundadora de Versàtil.

És molt fàcil participar, a la última trobada ja vam ser 17 assistents! T’hi esperem!

PATRICIA SALA

Advocada | Sòcia fundadora en VERSÀTIL | Dret laboral i de la seguretat social.

Versatil Legal & Business services

Som una firma de serveis jurídics amb un objectiu molt clar: ajudar als nostres clients a gestionar bé els seus assumptes i negocis.

En un entorn de canvi constant, les empreses necessiten professionals versàtils amb alta capacitat d’adaptació. Dret civil, mercantil, fiscal, laboral i de la seguretat social.

Data: 31 de març.

Horari: 11.00 h.

Preu sòcies: Gratuït.

Preu no sòcies: Donatiu de 5 €.

Lloc: Reunió virtual per l’aplicació Zoom.

Accés a la sessió virtual: Les inscrites rebreu el mateix dia un correu amb l’enllaç directe per accedir-hi.

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Quant estigui instal·lat, seguint l’ENLLAÇ D’ACCÉS que et farem arribar el dia de la sessió, entraràs directament a la sala virtual.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i sigui més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ ‘ambient’ del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió.
INSCRIURE’M

26 de març

Trobada a la XDESC

Trobada Març -Xarxa Dones Emprenedores

A la XDESC no ens atura ni el Covid19 🙂 Ens connectarem totes virtualment via Zoom per gaudir de la trobada de març!!!

La XDESC és una comunitat real de dones emprenedores, empresàries, directives i professionals com tu i creem sinergies, col·laboracions i projectes. Compartir coneixements i experiències.

T’hi esperem!

Donada la situació en la que ens trobem, nova per tothom, a la xarxa hem pensat com fer-ho per continuar progressant amb la nostra dinàmica.

En aquesta trobada volem:

  • Estar connectades; ja que no podem off-line, ho farem on line
  • Donar a conèixer l’eina Zoom que utilitzarem per la trobada, i que ens pot servir a totes per ara i pel futur.
  • Posar-nos al dia. Segur que hi ha mil coses que des de la xarxa i a través de la xarxa podem tractar, comentar, solucionar entre totes.
  • Volem compartir amb vosaltres algunes idees i iniciatives.

Data: 26 de març.

Horari: 11.00 h.

Preu sòcies: Gratuït.

Preu no sòcies: Donatiu de 5 €.

Lloc: Reunió virtual per l’aplicació Zoom.

Accés: Fes clic a Trobada XDESC març’20.

ID de la reunió: 452 045 661

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Quant estigui instal·lat, seguint aquest ENLLAÇ D’ACCÉS podràs entrar a la sessió.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i sigui més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ ‘ambient’ del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió i que sigui una “Trobada” molt especial.
INSCRIURE’M

24 de març

Vols participar en un grup de MENTORING?

SESSIÓ INFORMATIVA – Reunió virtual via Zoom!!!

A causa de la situació ens vàrem veure obligades a posposar la trobada, però a la XDESC res no ens atura 🙂 Per això hem convertit aquesta sessió en una reunió virtual (via Zoom). Des de la XDESC som conscients de com ara, més que mai, ens cal un grup que ens doni suport.

A la XDESC sabem com es d’important tenir un grup de suport ens els moments que decideixes emprendre o quan inicies un projecte. És per això que a la Xarxa de Dones Emprenedores iniciem dinàmiques de Mentoring de la mà de la nostra sòcia i experta Louise Schubert*. T’explicarem el funcionament, les dinàmiques, les dates i resoldrem totes les preguntes!

Ara la XDESC te’n dona l’oportunitat! Participa en un grup de Mentoring que es realitzarà un cop al mes i durant sis mesos de manera virtual, mentre duri la situació del Covid19, i de manera presencial, quan passi la crisi.

Vols pertànyer a grup de confiança per compartir i aprendre juntes?

Vols sentir-te acompanyada enfront dels teus reptes, descobrir punts en comú amb altres i tenir un lloc on celebrar els èxits ?

Vols tenir l’espai per demanar ajuda o suport moral en moments de dubte en un ambient segur?

Vols aprendre de les experiències de les teves companyes, aprendre a demanar ajuda i tenir l’oportunitat de rebre feedback honest ?

Vols trobar nous models de pensament i aprendre a escoltar en profunditat?

Vols observar el teu creixement i el de les altres com a resultat de la bona feina realitzada conjuntament?

Ara la XDESC te’n dona l’oportunitat! Participa en un grup de Mentoring que es realitzarà un cop al mes i durant sis mesos a la seu de la XDESC.

De quatre fins a vuit professionals, amb experiència, formen un grup de Peer Mentoring i sempre són acompanyades per un coach / Mentor professional. Es reuneixen per portar els seus casos i dubtes professionals i s’aprèn de cada contribució. S’aprèn a donar feedback i a rebre-ho, a escoltar idees completament diferents i a tenir una altra visió sobre els problemes.

També se celebren els èxits juntes. Sempre es treballa amb un compromís d’estricta confidencialitat.

El grup utilitza una àmplia gamma de processos estructurats, que exploten els recursos dins de el grup per fomentar l’habilitat d’aprendre a partir de l’experiència.

Els processos són altament efectius i fàcils d’utilitzar. El resultat que s’obté és un entorn educatiu extremadament ric i un increment d’efectivitat professional.

Data: 24 de març, sessió informativa.

Horari: 12.00 h.

Preu: Gratuït.

Lloc: Reunió virtual via l’aplicació Zoom.

Accés: Fes clic a Sessió informativa virtual Grup Mentoring.

ID de la reunió: 648 342 559

Farem servir el programa gratuït Zoom. Si no ho l’has fet servir mai, t’expliquem com fer-ho. Et recomanem que facis la descàrrega abans de començar, per tenir-lo tot a punt!

INSTRUCCIONS

  1. Per instal·lar Zoom, segueix aquest enllaç (https://zoom.us/).
  2. A la barra negra superior, fes clic a Recursos> Descarregar el client de Zoom.
  3. Un cop descarregat l’arxiu, fes doble clic i segueix les instruccions d’instal·lació.
  4. Quant estigui instal·lat, seguint aquest ENLLAÇ D’ACCÉS podràs entrar a la sessió.
  5. Quan vagis a entrar et demanarà el teu nom.
  6. Cliques a el botó de “Unir-se amb l’àudio compartit” i ja està.
  7. Quan entris a la sessió, veuràs que el teu micròfon estarà silenciat per defecte. No ho encenguis, si us plau, és per evitar interferències.
  8. Si és possible, fes servir auriculars quan vagis a parlar, perquè de vegades se sent un ressò i és molest per a la resta de persones.
  9. Pel que fa a les càmeres, et recomanem que estiguin enceses perquè així ens veiem i sigui més proper i divertit.
  10. Et recomanem que, si pots, assisteixis a la reunió des de l’ordinador, ja que si ho fas des del mòbil, no podràs veure a tots els participants i potser et perdis part de l’ ‘ambient’ del grup.
  11. Busca un lloc tranquil a casa, si t’és possible, per poder gaudir plenament de la sessió i que sigui una “Trobada” molt especial.

MSc, EIA, ACOS, CIPD, coach executiva, mentora, supervisora de coaches i consultora organitzacional. Té àmplia experiència treballant amb empreses, instituts científics, escoles de negoci i consultories, donant suport al desenvolupament d’habilitats de lideratge, a l’exercici dels equips i el canvi organitzacional. De nacionalitat britànica, a més de l’anglès, domina el castellà, el francès i l’alemany. Acreditada amb el EMCC (European Mentoring and Coaching Council) com a “Sènior Practitioner” i assessora de candidats d’acreditació dins de la mateixa associació.

INSCRIURE’M