PROTOCOL PER A L’ORGANITZACIÓ D’ACTIVITATS
Com a sòcia de la XDESC, pots organitzar un esdeveniment i la Xarxa et facilitarà l’espai i la difusió segons l’opció que triïs (A o B).
El procés per a portar-lo a terme és el següent:
1. Enviar correu a info@xarxaemprenedoressc.cat amb la següent informació:
- Nom i cognoms de la sòcia
- Telèfon de contacte
- Adreça electrònica
- Nom de l’esdeveniment
- Breu explicació
- Espai que es necessita: despatx de la XDESC (fins a 10 persones) o bé l’espai Torreblanca
- Data prevista
- Horari
- Nombre mínim/màxim de participants
- Preu per participant / Gratuït
- Opció que es necessita: A o B (vegeu més a baix)
- Altres
2. Validació per part de la Junta de la proposta en un màxim de 30 dies, al correu indicat per la sòcia.
3. Un cop validada la proposta, la sòcia gestionarà la reserva de data i horari al lloc escollit.
4. La sòcia informarà a la XDESC, per correu electrònic, la data i l’horari reservat així com l’opció A o B escollida.
5. Gestió de l’esdeveniment segons l’opció escollida.
Opció A
La XDESC s’encarrega de:
- Difusió a la web de la Xarxa.
- Difusió per les seves xarxes socials (Instagram i WhatsApp).
- Publicació de newsletter específica informant les sòcies de l’esdeveniment.
- Anunci a la newsletter mensual (publicació el 5 de cada mes).
- Reserva de l’espai.
- Gestió de les inscripcions.
Opció B
La XDESC s’encarrega de:
- Reserva de l’espai.
- Anunci a la newsletter mensual (publicació el 5 de cada mes).
→ En cas que no s’hagin inscrit un 60% dels participants 7 dies abans de l’esdeveniment, la XDESC es reserva el dret a desconvocar-ho.
→ En cas que el dia de l’esdeveniment, l’aforament no arribi a un 60% del previst, hi haurà una penalització d’un 10% sobre el preu total de participants a l’esdeveniment.
Si tens cap dubte, escriu-nos a info@xarxaemprenedoressc.cat